Iti place TIGRA? Fii prietenul nostru pe Facebook

Campanie NFSCampanie originala Need For Speed in Africa de sud

Creatorii seriei NFS si Microsoft se promoveaza nonconformist in Africa de Sud, aparand pe imaginile

pe care soferii vitezomani le primesc acasa dupa ce au fost prinsi de radar.

Electronic Arts (EA) si Microsoft au pus la cale o campanie neconventionala foarte inteligenta in Africa de Sud. Cele doua companii isi promoveaza seria Need for Speed, respectiv consola XBOX 360 prin fotografiile pe care cei care au depasit viteza limita in anumite zone cu radar fix le primesc acasa drept dovada a infractiunii.

in imaginea pe care fiecare vitezoman o primeste acasa este inclusa masina, insa pe fundal apare un banner realizat de agentia de publicitate Y&R din Johannesburg. "Need for Speed? XBOX" este mesajul campaniei, acesta neavand nevoie de nicio alta traducere.

Agentia considera ca aceasta campanie se inscrie cu succes in linia Guerrilla Marketing, originalitatea acesteia fiind principalul factor care a dus la succesul sau. De altfel, EA si Microsoft nu se bazeaza pe impactul pe care il are imaginea asupra celor care au depasit viteza legala, ci pe cel pe care il va avea campania in sine promovata in mass-media.

[sursa: Automarket.ro]